Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2016 17:40

Start-up της Σιγκαπούρης εξαγόρασε το περιοδικό Rolling Stone

Η BrandLab Technologies, μια νεοφυής (start-up) εταιρεία της Σιγκαπούρης που έχει ιδρυθεί από τον γιο του σιγκαπουριανού δισεκατομμυριούχου Κουόκ Χουν Χονγκ και είναι αφιερωμένη στη μουσική, εξαγόρασε το 49% του κεφαλαίου του εμβληματικού περιοδικού Rolling Stone για να αναπτυχθεί σε νέες αγορές, ανακοινώθηκε από τα δύο μέρη.

Η εξαγορά αυτής της συμμετοχής στην αμερικανική εκδοτική επιχείρηση Wenner Media, έναντι ποσού που δεν ανακοινώθηκε, έχει στόχο να δημιουγήσει μια μεγάλη επιχείρηση διοργάνωσης συναυλιών και εκδηλώσεων, διευκρίνισαν οι BrandLab και Rolling Stone σε ανακοίνωση που έδωσαν στη δημοσιότητα χθες το βράδυ (ώρα Σιγκαπούρης).

Η Rolling Stone International, μια νέα θυγατρική που θα διευθύνεται από τον 28χρονο Κουόκ Μενγκ Ρου, θα διοργανώνει συναυλίες και θα επικεντρωθεί στο μάρκετινγκ, μετέδωσε το πρακτορείο Bloomberg.Η νέα θυγατρική σκοπεύει «να κεφαλαιοποιήσει τη φήμη και την παγκόσμια αναγνώριση της μάρκας» Rolling Stone, σύμφωνα με την ανακοίνωση.

«Στο πέρασμα των χρόνων, η επίδραση του Rolling Stone ήταν τεράστια και με τιμά πολύ το γεγονός ότι εντάσσομαι σ' αυτή την ομάδα για το επόμενο τμήμα του ταξιδιού της», δήλωσε ο Κουόκ, γιος του μεγιστάνα του φοινικέλαιου Κουόκ Χουν Χονγκ και μικρανεψιός του Ρόμπερτ Κουόκ, του πλουσιότερου ανθρώπου της Μαλαισίας.

Διαβάστηκε 1575 φορές

Δημοφιλή Άρθρα

Ακούστε εδώ το ραδιόφωνο: "ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ"

Πρωτοσέλιδα εφημερίδων